The silisponge

 

  Buna, fetelor! Pentru ca imi place sa incerc totul in materie de make up, nu m-am putut abtine sa nu imi achizitionez celebrul silisponge, iar astazi va voi vorbi despre el. Silisponge-ul este un “beauty blender” din silicon. Este foarte celebru in lumea blogging-ului si a vlogging-ului, datorita faptului ca nu absoarbe produs, este destul de eficient si se curata mult mai usor decat beauty blender-ul. 

     Am inteles ca printre cele mai bune sunt cele de la Molly Cosmetics. ( https://www.mollycosmeticsshop.com ). Acestea se mai gasesc insa si pe AliExpress si cam in toate magazinele cu produse chinezesti. 

   Eu mi l-am achizitionat pe al meu ieri si l-am testat in dimineata aceasta. 

Bineinteles ca se pot folosi ambele parti ale acestuia. Primul test l-am facut pe mana si am fost destul de multumita.

    Cand am ajuns, insa, sa il testez pe ten, aplicandu-mi fondul de ten cu acesta ca si cu beauty blender-ul, nu am fost atat de multumita. In cazul meu, nu a facut o treaba atat de buna ca si beauty blender-ul, fiind necesara o a doua “blenduire” cu acesta din urma. 

   Pros:

  • Pretul este mai mic decat al beauty blender-ului.
  • Nu absoarbe deloc produs, deci cantitatea folosita este mult mai mica decat in cazul pensulei sau al beauty blender-ului.
  • Se curata foarte usor.

    Cons:

  • Doar intinde produsul pe fata, nu il “blenduieste” in piele atat de bine ca si beauty blender-ul.
  • Blending-ul dureaza mai mult decat in cazul beauty blender-ului.

     In concluzie, ma bucur ca l-am incercat, este ok, dar ii vou ramane fidela beauty blender-ului.
    💋

    Leave a Reply

    