Summer trends 2k17

   Heey! Cu toate ca ma pasioneaza foarte mult tot ce tine de fashion, fiind noua in lumea bloggingului stiu ca nu am abordat prea mult inca acest subiect si m-am bazat mai mult pe partea de beauty, insa m-am gandit sa impartasesc cu voi ideile mele in materie de fashion pentru tendintele acestui sezon. 

    Din varietatea de texturi, materiale si culori care sunt in trend in acest sezon, am sa va enumar in cele ce urmeaza articolele care mi-au atras atentia in mod special.

    1. Pink! Pink everywheeeree! 

   Fiind o persoana mai indrazneata, nu ma tem niciodata sa optez pentru culorile vii, atat in materie de colorare a parului, cat si in garderoba mea. Optez foarte des pentru nuante de roz. Pentru a nu ma intinde prea mult, va voi arata numai articolele vestimentare alese pentru sezonul acesta.

   • Geaca: Bershka – 130 lei.

   • Bluza: Bershka – in jur de 80 de lei (nu-mi amintesc exact)

    Ca tot mentionam despre alegerile mele in materie a parului va voi arata si extensiile mele nuantate primavara aceasta cu Castellani:

   2. Camo’ed all out, like I’m in the military: Army trend

     Imi plac foarte mult nuantele de olive, kaki si imprimeurile army. De asemenea, faptul ca sunt roscata ma incurajeaza sa le port si luna trecuta mi-am achizitionat cateva piese din aceasta categorie:

   • Crop top – New Yorker, in jur de 60 de lei

   • Bomber – Pimkie, 120 lei 

   • Pantaloni training – New Yorker, in jur de 40 lei (cred ca erau redusi)

   • Hoodie – New Yorker, in jur de 60 lei.

    3. All metallic everything:

   Daca imi aduc bine aminte acest trend a aparut in urma cu 2-3 ani si se mentine bine si anul acesta. Mie mereu mi-au placut lucrurile metalice si mi-am achizitionat mai multe de-a lungul timpului.

   Sezonul acesta am optat pentru un backpack silver, o bluza si 1 noua pereche  de sandale gold: 


   • Bluza – Bershka, 70 lei

   • Sandale – New Yorker, 40 lei

   • Backpack: Stradivarius, in jur de 70 lei.

 

    4. Fishnet trend:

   Sa fiu sincera, la inceput nu m-au atras deloc acele sosete si strampii de tip plasa, insa le-am incercat si eu in combinatie cu pantaloni taiati sau cu marginile usor ridicate, lasand la vedere aceste sosete si mi-a placut rezultatul. Am optat insa pentru cele cu “gauri” mai micute.

 Sosetele si strampii de acest tip se gasesc in magazinele de specialitate, in Stradivarius si in multe altele, pretul variaza mult in functie de aplicatiile de pe acestia.

    5. Embroidery items:

    Dupa cum am inteles (daca ma insel, va rog sa ma corectati), acest trend a fost dat de catre Gucci si desi vedem peste tot pe strada acei blugi cu broderie florala si multe alte piese, arata chiar dragut. Mi-am achizitionat si eu un top si un hanorac cu aceste broderii florale si urmeaza nelipsitii blugi.

   • Top: – Stradivarius, 70 lei

   • Hoodie: – New Yorker sau Bershka, nu-mi amintesc exact.

      6. Backpacks:

  In ultima vreme, gentiile de zi cu zi au fost aproape inlocuite cu backpack-uri, acestea dupa parerea mea fiind mai comode si foarte practice, dar si foarte dragute. In prezent am unul silver si mi-as mai dori unul colorat. 

   • Backpack: – Stradivarius, in jur de 70 lei.

     7. Laced up:

    Bluzele lace up sunt deja nelipsite din orice magazin. De asemenea, fustele, pantalonii, pantofii, costumele de baie de acest tip sunt si ele foarte populare.

   Nu sunt o mare fana a acestui trend, insa m-am indragostit zilele trecute in Stradivarius de o fusta alba pe care bineinteles ca am cumparat-o.

   • Fusta: – Stradivarius, 90 lei.

     8. Ruffle mania

   Primavara si vara aceasta, bluzele, camasiile si rochitele cu volanase au invadat magazinele. Mi-am luat si eu 2 articole datorita imprimeului si culorilor si imi vin foarte dragut.
   • Bluza: – Bershka, in jur de 80 lei. (Sus, la pink trend)

   • Top: – Stradivarius, 70 lei. (Sus, la embroidery items)

    9. Gym to street:

    Acest trend imi place foarte mult pentru ca mereu sunt tentata sa cumpar pantaloni de training lungi sau scurti, colorati sau gri, hanorace cu diverse texte si mesaje si in general haine comode dar frumoase si am o obsesie pe fashionable sneakers, in special pe cei de la Nike. Colantii sunt si ei foarte comozi si practici si sunt sigura ca fiecare fata are in garderoba sa macar 2 perechi.

    • Hoodie kaki (mai sus la army)

   • Hoodie gri (mai sus la embroidery items)

   • Sneakers Nike Air Max 1 Cherry Blossom: – i-am luat anul trecut din Nike, in jur de 650 lei.

   • Pant. training kaki (mai sus la army), pant. training gri: mai vechi

    10. Cropped dresses:

   Am vazut tot mai multe rochite two-piece sau pur si simplu taiate (in zona umerilor in special) si mi se par foarte dragute, asa ca mi-am achizitionat si eu una de curand. 

   • Rochita – Stradivarius, 70 lei.

    Sper ca v-a placut postarea mea legata de fashion si astept sfaturi, pareri si critici constructive. 

     💋

One thought on “Summer trends 2k17

Leave a Reply

