Skin care is the most important

    Buna, fetelor! Stiu ca nu am mai scris de foarte mult timp, probabil voi mai avea o perioada de timp in care nu voi mai scrie. Acesta este anul de facultate terminal pentru mine si cum am lasat totul pe ultima suta de metri, sunt ocupata si stresata cu proiecte si realizarea lucrarii de licenta si nu am mai avut inspiratie. Cand voi termina (cu bine, sa speram :))), voi reincepe sa postez mai des si probabil un curs de make-up. 

    Desi nu am mai scris, dupa cum stiti deja, printre hobby-urile mele preferate se numara experimentatul si testatul produselor cosmetice si de make-up, hobby de care nu m-am privat foarte mult. Deasemenea, cum ma machiez destul de des si acord destul de multa importanta acestui lucru, am constatat ca in ultima vreme mi-am mai imbunatatit tehnicile si am mai descoperit trick-uri. De abia astept sa am mai mult timp si sa impartasesc cu voi si aceste lucruri.

     Acum, insa, sa vorbim despre ingrijirea pielii si produsele destinate acesteia. Cu toate stim ca acest lucru este cel mai important in rutina noastra de ingrijire si stiti cum e, degeaba ne machiem daca nu avem grija de pielea noastra corespunzator. 

      De mult timp vreau sa scriu acest post si ma voi axa pe produsele care mie personal mi s-au parut cele mai bune si mi-au facut cel mai bine. 

     Incepem cu ingrijirea fetei si desigur, cum fiecare ten este diferit, trebuie sa mentionez ca fiecare are nevoie de produsele corespunzatoare ingrijirii sale, insa fiecare ritual de ingrijire al tenului trebuie sa contina cei 4 pasi obligatorii: demachiere, curatare, tonifiere si hidratare. Este recomandat ca o data/ de 2 ori pe saptamana sa se faca si cate o masca corespunzatoare nevoile tenului precum si o exfoliere (eu o fac folosind de obicei geluri de curatare care au in componenta si particule exfoliatoare). Eu am un ten normal cu tendinte spre mixt vara ( daca nu folosesc produse corespunzatoare, uneori imi luceste zona T).

    Incepem cu demachierea. Mie una nu imi plac produsele de demachiere care au in componenta ulei de orice fel sau care sunt grase, asa ca optez pentru lotiuni usoare, pe baza de apa, ba chiar in ultima vreme am optat din ce in ce mai des pentru servetelele demachiante. Acestea sunt demachiantele mele preferate:

     Ambele imi indeparteaza cu succes orice produs de make-up si nu-mi lasa tenul cu senzatie de incarcare.

    Continuam cu curatarea tenului, care este si ea foarte importanta, pregatind tenul pentru urmatorii pasi.

    Am ales desigur Vichy ca fiind unul dintre gelurile preferate, pentru ca produsele lor mi se par produse care chiar isi fac treaba indeplinind toate asteptarile. Cel de la Elmiplant este mai accesibil si deasemenea super bun, lasa tenul cu o senzatie fresh si miroase destul de bine. Preferatul meu este insa cel de la La Roche-Posay. Cred ca se gaseste doar in farmacii ( eu de acolo il iau) si este destul de scump (in jur de 60 de lei) dar isi merita banii si cantitatea este mai mare decat a altor geluri. Este conceput pentru pielea sensibila si o lasa foarte fina.

    O alta etapa importanta, fara de care nu pot dormi este tonifierea tenului.

     Acestea sunt cele preferate de catre mine. Cu toate lasa o senzatie fresh.

      Ultimul pas, este unu deasemenea foarte important si anume hidratarea. Eu folosesc creme usoare, evitandu-le pe cele grase. Am incercat de-a lungul timpului mai multe, insa am ramas fidela in special cremei de la L’oreal (poza mai jos). Si celalalte 2 sunt foarte bune, pe cea de la Vichy nu am mai folosit-o de ceva timp, insa am avut o perioada indelungata de folosire a ei si am fost foarte multumita. Cea de la Elmiplant are efecte asemanatoare celei de la L’oreal pe tenul meu si este mai accesibila. Toate se absorb relativ repede in piele, hidrateaza bine si nu-mi ingrasa/ incarca tenul. 

      Este recomandat ca acesti 4 pasi sa se faca de 2 ori pe zi, dimineata si seara, insa multe dintre noi ii facem complet doar seara.

     Desi nu le-am mentionat mai sus, foarte bune sunt si produsele Yves Rocher. Au in componenta in mare parte ingrediente naturale. Am folosit de la ei un gel de curatare, o lotiune tonica, un gel-crema hidratant si o masca si mi s-au parut si ele foarte ok. 

   Cum spuneam mai sus, exfolierea si folosirea mastilor de fata corespunzatoare tipului nostru de ten trebuie incluse si ele in ritualul de ingrijire, o data/ de 2 ori/ sapt. In materie de exfoliere folosesc geluri cu particule exfoliante.

       In materie de masti faciale am incercat f. multe si mereu mi-a placut sa experimentez. In timp am ajuns la comcluzia ca cele naturale sunt cele mai bune. Le-am incercat pe majoritatea de la 7th Heaven ( pliculetele acelea care se gasesc in magazine la un pret de +- 7 lei fiecare), insa imi place doar cea cu ceai verde (cea cu cocos hidratanta este groaznica). Cea de la Yves Rocher imi place destul de mult dar este destul de agresiva. In majoritatea timpului prefer argila de fata amestecata cu putina apa si lasata pe ten pana se usuca. Aceasta purifica cu succes. Acum cateva luni o prietena mi-a dat un pont despre gelatina. Aceasta amestecata cu putin lapte, lasata la microunde 1, 2 minute si aplicata pe fata devine un peel-off foarte eficient, care insa miroase destul de urat. Daca vreti sa incercati, aveti grija ca gelatina sa fie alba, cele colorate pateaza tenul. Sunt foarte curioasa de masca aceea de fata cu carbune activat si o voi incerca curand. 

     Inchei acest post cu descoperirea mea in materie de hidratarea corpului (si ingrijirea corpului trebuie sa contina cel putin: curatare, exfoliere de 2-3 ori/ sapt. si hidratarea) si anume produsele pentru bebelusi. Mereu am fost fana unturilor de corp cu miros de ciocolata, vanilie, etc. si a cremelor hidratante dar si a uleiurilor care se folosesc sub dus Dove, Nivea. Nu am ramas insa fidela niciunui produs de hidratare pentru corp pana cand am folosit crema de la Johnson’s baby Bedtime baby cream. Aceasta hidrateaza foarte bine, se absoarbe in piele relativ repede si miroase super. 

    Am incercat si uleiurile de la ei, sunt foarte bune dar crema e la fel de buna si se absoarbe mai repede. Ieri am cumparat si uleiul-gel de la ei si l-am testat aseara. Hidrateaza foarte, foarte bine, cred ca mai bine decat orice am incercat, insa se absoarbe destul de greu si nu-mi place sa se ia pe haine, fie ele si cele de casa. Are un miros f. subtil de musetel.

     Ma bucur ca am gasit putin timp pentru acest post si sper sa revin cat mai repede cu postari dese si din ce in ce mai de calitate.  

💋

One thought on “Skin care is the most important

Leave a Reply

