Rimmel London Goodies 

     Buna, fetelor! 

    Nu am mai scris nimic de ceva timp pentru ca am o perioada destul de aglomerata. Cu toate acestea, mereu imi fac timp sa imi mai actualizez wishlist-ul in materie de makeup, dar si sa incerc produsele care imi fac cu ochiul prin magazine. 

      Zilele astea am dat niste ture prin magazine si m-am oprit bineinteles la stand-urile de la L’oreal, unde din nefericire nu am mai gasit nuantele mele preferate de ruj, dar am trecut pe wishlist primer-ul Infallible, la cel de la Maybelline NY, unde nu mi-a facut nimic cu ochiul si la cel de la Rimmel London de unde am si ales cateva produse pe care le-am luat acasa :)). 

      Acum ca vremea s-a mai incalzit, avand tenul mixt, se mai intampla sa-mi luceasca zona T dupa cateva ore de la aplicarea makeup-ului, asa ca mi-am luat o noua pudra matifianta, pe care am folosit-o si in trecut si care mereu m-a multumit: Rimmel London Stay Matte (n.006- Warm Beige). Aceasta promite un shine control de minim 5 ore, datorita continutului de minerale naturale. Deasemenea, ajuta la minimizarea porilor. Pentru mine aceasta pudra este foarte buna, sta pe ten toata ziua, nu am nevoie sa o reaplic. Am ezitat putin intre aceasta si cea de la Astor Anti-Shine Mattitude, care este si ea foarte buna, dar sunt multumita de alegerea facuta. Pretul este in jur de 30 lei lei.

      Dupa cum stiti deja din post-ul exclusiv despre acestea, m-am indragostit de paletele Magnif’eyes inca de cum au aparut. Prima cumparata a fost 001- Keep Calm And Wear Gold. Mi-a placut mult textura acesteia, care este si foarte pigmentata pentru pretul ei si nu in ultimul rand, usor de blenduit, incat le-am cumparat si pe celalalte doua: 002 London Calling (sus) si 003 Grunge Glamour (jos). Am remarcat ca pretul acestora variaza neobisnuit de mult, in Auchan fiind in jur de 30 lei, iar in Carrefour le-am vazut la 46 lei.

 

Edit

(Am uitat sa trec din prima n.3, asa ca am pus-o la inceputul swatch-ului.)

      In ultimii 2 ani de zile, cred ca am folosit predominant rujuri mate. Odata cu venirea primaverii, parca mi s-a facut dor sa port gloss-uri, asa ca am ales ieri 2 noi, tot de la Rimmel London. Oh My Gloss se numesc si inca nu am apucat sa le testez durabilitatea pe termen lung. Pe ele scrie ca rezista minim 6 ore (ramane de vazut) si ca acestea contin ulei de argan. Am ales nuantele 150 Glossaholic si 160 Stay My Rose. Sunt nuante deschise de roz, nu foarte pigmentate. 160 contine particule stralucitoare. 

     Se simt ok pe buze, au textura usor lipicioasa, dar nu cat sa deranjeze. M-am dat cu ele cat sa le testez si din pacate cu prima ocazie cand am mancat ceva (adica dupa vreo jumatate de ora de la aplicare), s-a dus tot de pe buze. Pretul este in jur de 20 lei.

P.S.: Ce parere aveti despre produsul de mai jos? Ma bate gandul sa il incerc, insa nu sunt sigura ca isi face treaba cum trebuie.

💋

2 thoughts on “Rimmel London Goodies 

Leave a Reply

