Glow like Rapunzel: All about clip-on hair extensions

    

    Nu toate suntem inzestrate cu un par des, lung si sanatos, iar apoi sunt si fetele ca mine, care au avut parte de acest lucru, iar apoi l-au distrus cu diverse proceduri termice sau chimice. In ultimii ani, pare ca parul imi creste destul de greu datorita faptului ca fiind deteriorat si casant, i se rup varfurile.

    Tocmai din acest motive, de aproximativ 4 ani am ales sa port extensii de par. Am ales varianta clip-on pentru ca ti le poti pune /da jos cand vrei, iar cand te plictisesti de parul lung poti scapa usor de el fara sa il tunzi.

    Avantaje: 

  • Sunt din par 100% natural, deci se pot coafa, vopsi, etc.
  • Se pot pune / da jos oricand.
  • Confera lungime si volum semnificativ.
  • Le poti purta in multe tipuri de coafuri.
  • Daca vrei un balayage finut sau suvite care implica decolorare si nu vrei sa-ti afecteze parul tau, le poti face pe extensii iar apoi le “blenduiesti” in parul tau.

    Dezavantaje:

  • Desi nu necesita mult timp pentru aplicare, uneori nu dispui nici macar de acel putin timp.

    Intretinere:

  • Ar trebui sa te comporti cu extensiile cam la fel ca si cu propriul par.
  • Periajul se face regulat, cu o perie care nu distruge firul de par.
  • Spalarea nu se face la interval atat de scurt ca in cazul parului propriu, dar nici o data pe luna. Samponarea se face cu grija.
  • Este recomandata folosirea mastilor, uleiurilor, etc. si evitarea produselor care contin alcool.
  • Uscarea de preferat ar trebui sa fie naturala.

    Eu am avut mai multe seturi de extensii, luate de pe net, de pe site-uri gen Divissima. Pe toate le-am indreptat regulat si le-am vopsit in mod repetat. Un set de extensii ma tine in jur de 6 luni, dupa care incepe sa se degradeze dar se mai poate purta. Ca sa-mi iasa culoarea matching cu cea a parului meu, le iau blonde sau roscat deschis iar apoi le vosesc nuanta de rosu pe care o vreau.     Acum cateva zile am facut cu o prietena o tresa din blond, roz cu Castellani (se gaseste la farmacie, in jur de 7 lei), si putin nuantator mov si a iesit super. 

     Sunt o solutie buna, rapida si mai affordable decat alte tipuri de extensii, pentru a avea parul lung si des. Le recomand.

💋

Leave a Reply

