Simple everyday make up

Helloooo! Desi testez zilnic diverse makeup-uri, pentru ca nu am un curs (inca) si pentru ca sunt perfectionista, am evitat sa le postez, dar cred ca a venit timpul sa imi iau inima in dinti si sa fac si asta :)). Am zis sa incep cu unul simplu, mai exact cu cel pe care il port in zilele in care vreau un look natural, lejer, sau in zilele in care ma preseaza timpul si nu reusesc sa fac un makeup mai complex. Pozele sunt facute cu camera de Samsung, deci nu sunt f. bune si sunt editate doar cu auto-adjust-ul din telefon.

    Pentru realizarea acestui machiaj am folosit in mare parte produse Rimmel London, dar nu numai (voi marca cu * prod. carora le-am facut deja review-uri):

  • Primer: Highlight-ul L’oreal Paris Accord Parfait* cu functie tripla, printre care si cea de primer, n.201/Neutre Rosé Glow.
  • FDT: Rimmel London Wake Me Up*, n. 300 Sand. 
  • Concealer (in zona ochilor, pe puntea nasului, pe linia buzei superioare) Rimmel London Wake Me Up*, n. 010 Ivory.
  • Contour: Maybelline New York Master Contour V-Shape Duo Stick*, n. 02 Medium.
  • Iluminator: Essence Light Up Your Face, n. 3
  • Eyebrows: Creion Rimmel London Eyebrow Pencil, n. 004 Black Brown, fard Rimmel London Brow This Way, n. 003 Dark Brown.
  • Eyes: Rimmel London Magnif’eyes*, paleta 001 Keep Calm And Wear Gold, n. 3, 7 si putin 4 in coltul intern al ochiului.
  • Eyelashes: Rimmel London Scandaleyes Reloaded, n. 001 Black
  • Lips: Astor Perfect Stay Fabulous, n. 302 Fireworks

    Voi mai atasa si cateva poze cu alte makeup-uri facute mine si care mi se par destul de reusite:

    

    Astept sfaturi, sugestii si critici constructive.

    💋

2 thoughts on “Simple everyday make up

Leave a Reply

