Lime Crime Matte Velvetines vs. Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick

    Matte Velvetines de la Lime Crime sunt rujuri mate, as putea spune super mate cu o textura cremoasa si placuta si aspect de catifea. Nu stiu exact daca se gasesc in Sephora la noi, dar cu siguranta le puteti gasi pe net la pretul de 20$/buc.

    Puncte forte:

  • Au o textura placuta, nu usuca buzele la fel de tare ca alte rujuri mate.
  • Sunt super mate.
  • Rezista f. mult pe buze indiferent daca bei, mananci.
  • Sunt super pigmentate.

    Singurul lucru poate mai dificil cu ele este ca trebuie aplicate perfect si cu grija la depasirea conturului buzelor.

Se gasesc intr-o varietate foarte mare si atractiva de nuante, de la movuri, rosuri, nude-uri, marouri, negru pana la culori vii precum verde, albastru, etc.

    Eu am testat nuantele Red velvet, Wicked si Salem, de la stanga la dreapta (poza este facuta imediat dupa realizarea swatch-ului si nu au apucat sa se matifieze).

    Asa cum majoritatea stim si Kat Von D a lansat o gama de machiaj impresionanta si desi nu ma atrage prea mult stilul ei, am fost curioasa de rujurile acesteia si am testat Everlasting Liquid Lipstick.

    Si acestea sunt rujuri foarte pigmentate cu finish mat, pe net, pe site-ul ei se gasesc tot la 20$/buc si sunt disponibile in 31 de nuante (cel putin asa e pe site-ul ei).

    Puncte forte:

  • Super pigmentate
  • Finish mat
  • Durata pe buze: 24 h
  • Sunt creamy, se aplica usor

    Eu am testat nuanta Lolita si mi s-a parut super.

     Cum sunt o mare fana a rujurilor mate si ambele rujuri prezentate in post sunt chiar faine, pigmentate, de lunga durata, nu pot alege intre ele, insa totusi ma fascineaza gama variata de nuante Matte Velvetines si sper sa testez/ cumpar cat mai multe. 

💋

Leave a Reply

