Rimmel London Magnif’eyes Eye Contouring Palette

  


 8-shade palette for multiple eye looks & eye shapes.ì

  • Eye contour palette with duo applicator and integrated mirror
  • A mix of high-shimmer and matte shades, perfect for sculpting, shading and defining
  • Rich, intense, long-lasting colour
  • Crease-proof. Smear-proof. Wears all day.”

    Oh, hello! Dupa cum spuneam in postul Indispensable makeup products, eram in cautarea unei palete de makeup micuta pentru a o purta in geanta/ portfard. Ma plimbam astazi prin Auchan si mi-a atras atentia o paleta relativ noua de la Rimmel London: Magnif’eyes (001). E micuta si draguta, iar nuantele sunt foarte faine. Am
cumparat-o si am testat-o. 

    Paleta 001 Keep calm & wear gold contine 8 nuante, dintre care: 3 nuante bej/maronii mate si  5 sidefate-stralucitoare (auriu deschis, auriu inchis si 3 nuante maronii), un aplicator dublu si oglinda integrata. 

    Nuantele sunt:

  • Chiar pigmentate avand in vedere pretul (in jur de 30 lei).
  • Atat cele mate cat si cele stralucitoare au o textura foarte placuta.
  • Culorile sunt bogate si de lunga durata.
  • Usor de blenduit.
  • Crease-proof
  • Smear-proof

     

    

    In concluzie, este o paleta super ok cu nuante frumoase, bogate, usor de blenduit, iar pretul este unul foarte bun. Mie personal mi se pare mult mai buna decat cea de la Maybelline, The Nudes Palette, din punct de vedere al texturii, al blendingului dar si a intensitatii nuantelor. 

    Am facut review-uri la destul de multe produse si am realizat ca nu am inca niciun post cu un machiaj realizat de catre mine, folosindu-le si sper ca voi avea destul timp sa fac unul zilele astea.

Leave a Reply

