Scandaleyes:  Rimmel London Scandaleyes Mascara

  

  Bunaaaa!

    Daca ar fi sa trebuiasca sa aleg un produs fara de care nu as putea trai, acela ar fi mascara. 

    Desi de-a lungul timpului am testat si folosit multe tipuri de mascara (cam toate de la Rimmel London, vreo 2 de la Maybelline NY si vreo 4 de la L’oreal Paris), i-am ramas fidela de cativa ani buni acestui produs. 

     Acesta confera genelor volum si se descurca foarte bine si la capitolul alungire. 

    Acest mascara vine intr-o gama variata, cele mai populare fiind: Scandayeyes Volume Flash si Scandaleyes Volume Flash Waterproof, Scandaleyes Lycra Flex,  Scandaleyes Curve Alert, Scandaleyes Rockin’ Curves si Scandaleyes Show Off. In prezent folosesc varianta Reloaded care este relativ noua.

     Avantajele Scandaleyes Reloaded sunt: nu incarca genele, se aplica destul de usor in colturile ochilor, datorita periei voluminoase confera volum mai mare decat orice alt mascara am testat, alungeste cu usurinta genele. Ca si dezavantaj ar fi faptul ca in conditii de umiditate lasa urme. 

Aici l-am testat si pe o prietena:

      Chiar recomand acest produs pentru ca beneficiile lui sunt multe iar pretul este rezonabil: in jur de 30 de lei. As putea spune ca este produsul meu de suflet si nu as putea trai fara el :)). A reusit sa imi faca genele mai voluminoase si mai frumoase decat orice alt mascara, inclusiv cele care costa in jur de 80 de lei. 

Leave a Reply

