It’s all about brows today! Anastasia Beverly Hills Brow Pro Palette & Brow Pomade.

       Buna, fetelor!

     Astazi am petrecut o zi minunata cu o prietena pasionata de make-up. Am povestit si am testat si comparat produse care mai de care. 

     Cum am mai mentionat si in articolul “Top 5 Instagram Make-up Pages”, am un crush pe brand-ul Anastasia Beverly Hills care a revolutionat machiajul sprancenelor, lucru despre care vom povesti in acest post. 

      Am ales sa va prezint 2 produse minunate ABH: Brow Pro Palette si Brow Pomade.

      Mi-a fost putin greu cu machiajul sprancenelor mele deoarece trebuie sa merg la pensat dar folosind brow primer-ul incorporat in paleta, am obtinut un rezultat acceptabil si am facut si o poza cat de cat ok

     Paleta are culori pigmentate dar nu la fel de pigmentate ca si cele din paleta Beauty Express (ABH), desi nuantele Granite si Ebony sunt regasite in ambele palete. Contine un brow primer si 11 pastile impartite in cate 2 nuante care pot fi amestecate dupa bunul plac. 

    Culorile rezista bine pe sprancene, fara a fi nevoie de retus pe perioada zilei.

    In poza aceasta machiajul sprancenei este realizat cu nuantele Auburn (prima jumatate) si Dark Brown.  Este finalizat cu gelurile Ready, set, brown! si Gimme Brow de la Benefit. 

    Spre deosebire de Brow Pomade, paleta are o durata de viata mai mare, deoarece Brow Pomade dupa un timp se usuca. Aceasta poate fi readusa la viata cu o picatura de Duraline de la Inglot.

       Brow Pomade este foarte usor de aplicat cu o pensula potrivita, incepand cu conturarea sprancenei si continuand cu umplerea acesteia, pronuntand culoarea unde este punctul cel mai inalt al sprancenei, respectiv arcul acesteia.
      Acest swatch este realizat cu Brow Pomade nuanta Dark Brown:

     

💋

Leave a Reply

