Illuminate me! L’oreal Paris Accord Parfait Highlight

    Printre cele mai calitative produse, cele de la L’oreal Paris ocupa cu siguranta un loc important. De-a lungul timpului am folosit/testat fonduri de ten, mascara (Volume Million Lashes Feline Mascara e super) si rujuri ( preferatele mele se regasesc in post-ul “It lasts longer than your bf does: L’oreal Paris Infallible Long Lasting”) si cam atat. Astazi am primit highlighter-ul L’oreal Paris Accord Parfait Highlight in nuanta 201.N Eclat Neutre Rosé si l-am si testat.

    Produsul vine in 3 nuante: 101.D Eclat Doré, 201.N Eclat Neutre Rosé si 301.R Eclat Rosé Glacé.

     Acesta este un produs 3 in 1. Se poate folosi ca baza de machiaj: aplicat pe intreaga fata, ca intensificator: mixat impreuna cu fondul de ten si ca iluminator: aplicat pe zona arcadei, pometilor si puntea nazala si partea centrala de deasupra buzei superioare. 

    Eu prefer sa il folosesc ca si baza de machiaj iar impreuna cu fondul de ten Rimmel London Wake Me Up imi lasa tenul perfect, cu un finish proaspat si luminos. Pe timpul zilei il voi folosi uneori si ca iluminator datorita stralucirii naturale pe care o confera. Il recomand cu drag.

      Glow and go! 💋

Leave a Reply

