The most amazing places in Romania

    Hello! In esenta, acest blog este unul de beauty dar va mai contine si articole legate de health, travel & lifestyle.

     In acest post vreau sa va prezint cele mai frumoase locuri din Romania, vizitate de mine. 

       Pe primul loc ar fi traseele Transfagarasan si Transalpina. In anul 2009 cei de la Top Gear au afirmat ca Transfagarasan este “The greatest driving road in the world.” Fiind o atractie turistica principala, cu o lungime de 90 de km, Transfagarasan m-a uimit si incantat cu peisajele lui minunate. Cel mai mult mi-a placut peisajul de la Balea Lac. Imaginea iti taie rasuflarea si admirand-o iti creaza o stare de liniste, serenitate.

    Am fost incantata in egala masura si de traseul Transalpina. Acesta este cel mai inalt drum rutier din Romania, atingand altitudinea maxima de 2145 m.

    Peisajele acestui traseul iti confera senzatia de libertate absoluta iar cadrele muntoase sunt de o frumusete rara.

    Daca as avea de ales intre a revizita Transfagarasan sau Transalpina, cu siguranta as incerca sa le revad pe amandoua, pentru ca nu as putea alege intre ele.

    O alta destinatie spectaculoasa din Romania mi s-a parut Delta Dunarii. Aceasta este cel mai nou pamant din Europa (creste cu 40 m. de pamant in fiecare an), este a 3-a ca importanta ecologica din cele 300 de rezervatii naturale din lume si gazduieste o mare varietate de specii de animale, copaci si plante, insecte dar si  pasari pe cale de disparitie. Mie mi-au placut foarte mult plimbarile cu barcuta pe canalele Dunarii. In timpul acestor plimbari am admirat mare parte din vegetatie, multe specii de pasari si alte peisaje care-ti incantau privirea.

     Ca si oras, pe langa Brasov (care orice ar fi, ramane orasul meu de suflet), imi place foarte mult Clujul. Este un oras numai bun pentru tineri si studenti, avand o mare varietate de locuri in care te poti plimba sau relaxa (parcuri frumoase) dar si in care te poti distra (cluburi, pub-uri) si nu in ultimul rand, locatii cu mancare foarte buna (recomand pastele de la Il Camino).

    M-au cucerit admiratul peisajului de pe Feleac, roadtrip-urile nocturne pe strazile Clujui, noptile magice de la Untold si zilele de plimbare prin oras. Are, desigur si monumente istorice foarte frumoase si atractive pentru turisti.

    Un alt oras care mi-a placut foarte mult este Sibiul. Micut, asemanandu-se cu Brasovul este si el o atractie turistica. Am reusit sa vizitez centrul orasului, Podul Minciunilor si Turnul Sfatului.

    

    Un alt loc la care m-as intoarce cu placere este Castelul Peles. Desi, din pacate nu am reusit sa vizitez si interiorul, ajungand prea tarziu (poti vizita pana in jurul orei 16), mi s-a parut impunator iar toata zona avea un aer regal, asa ca m-am folosit de asta pentru a face o mini sedinta foto. Sunt sigura ca ma voi intoarce sa vizitez si interiorul la primele semne ale primaverii.

     Pot spune ca m-am simtit ca o printesa.

    Mai sunt multe locuri care m-au impresionat si in care am avut parte de momente magice, cum ar fi: Salina Turda, Sighisoara, Varful Postavaru, Castelul Bran, Complexul Cheile Gradistei.

     Deasemenea, vreau sa vizitez neaparat Castelul Corvinilor de la Hunedoara.

    Astept sugestiile voastre cu privire la locurile frumoase de vizitat in Romania.

💋

Leave a Reply

