Pandora: the story behind the cover

Cu toate avem sau cel putin avem o prietena care are o bijuterie din celebrele colectii Pandora.

Vedeam si eu in toate partile insa pana de curand nu le-am acordat o importanta prea mare. Eram putin sceptica la adresa lor pentru ca nu mi se pareau cine stie ce, sa nu mai spun de raportul calitate-pret (o bratara de aur de 14k ajungand si la 6.399.00 RON).

Pentru a intelege mai bine si pentru ca intr-un fel ma atrageau, m-am uitat pe site-ul lor si la insulita lor din Coresi, Brasov, amplasata acolo nu de mult.

Sincera sa fiu, cu cat le analizam produsele mai mult cu atat mi se pareau mai interesante pentru ca desi majoritatea fetelor (si unii baieti) au cel putin o bratara Pandora, fiecare este unica datorita povestii  create de charm-urile de pe ea.

Pana la urma mi-am.cumparat si eu o bratara. (Standard, 16 cm)

Fiind foarte incantata, nu am putut sa ma opresc aici si cum am achizitionat-o ma gandeam numai cum sa-mi incep povestea. Apoi mi-am adus aminte ca am fost cu o prietena acum cateva saptamani la insulita Pandora din Coresi si imi atrasese atentia un charm, care pentru mine era de-a dreptul special. Era exact cum as vrea sa fie urmatorul meu tatuaj (da, am 2  dar despre asta vorbim in alt post). Un leu maiestuos cu o coroana regala. Pe mine ma fascineaza leii, probabil din cauza zodiei. Nu cred in horoscop la modul “Maine iti va merge bine in dragoste si vei primi o suma semnificativa de bani” dar recunosc ca trasaturile zodiei mi se potrivesc perfect. Pe langa acest lucru, mi se pare cel mai impunator si frumos animal.

  Acesta este minunatul charm iar asa arata pe bratara:

Sunt foarte incantata de cum am inceput propria poveste Pandora si ard de nerabdare sa o continui. 

Consider ca pentru a-ti crea propria poveste cumpararea charm-urilor ar trebui sa fie exact ca realizarea unui tatuaj: sa aiba insemnatate personala.

Mi-au mai placut si urmatoarele articole Pandora pe care probabil ca le voi achizitiona la un moment dat:

 PS.: – Asa cum am scris si in “About me” nu fac reclama de niciun fel, la niciun produs.

        -Nu vreau sa ofensez pe nimeni dar cele din aur de 14k tot mi se par exagerate ca pret.

💋

3 thoughts on “Pandora: the story behind the cover

  1. Tos ce înseamnă Pandora e exagerata la pret. Dar c est la vie…Ne place place place. Pe ăsta se bazează și eI de vând la super preturi.

    Like

Leave a Reply

